
Asistent/ka prodeje – Back office
Stabilní a dynamická firma působící na trhu více jak 20 let, zabývající se výrobou zajímavých elektronických zařízení, nabízí různorodou administrativní práci ve firmě.
Koho hledáme?
Hledáme kolegu/kolegyni, kdo má rád komunikaci s lidmi a nebojí se obchodu, ve kterém se pečuje o dobré zákazníky. Spokojený zákazník je pro nás hlavním společným cílem. Tvým úkolem bude vytvořit skvělé back office zázemí pro naše obchodníky.
Náš nový kolega by měl být pohotový, samostatný a mít příjemné vystupování.
Jaká bude náplň práce?
- Obchodní podpora pro stávající i nové zákazníky (telefon, email)
- Příprava kalkulací obchodních nabídek pro schválení
- Zpracování poptávek, nabídek a další obchodní dokumentace
- Agenda asistenta/ky jednatele
Co od Vás očekáváme?
- Komunikativnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
- SŠ vzdělání Ekonomického směru
- Základní znalost AJ
- Řidičský průkaz skupiny B aktivní
- Dobrá znalost MS Office(LibreOffice) – Word, Excel
- Praxe z výrobní firmy výhodou
A co za to nabízíme?
- Práce na plný nebo 3/4 úvazek nebo brigáda min 3x týdně dopoledne
- Dlouhodobou spolupráci
- Různorodou, zajímavou, samostatnou a tvůrčí práci
- Finanční ohodnocení na základě Vašich schopností a dosažených výsledků
- Zajímavé pracovní zkušenosti v mezinárodní spolupráci (možnost využívat anglický jazyk)
- Řadu zaměstnaneckých výhod
- Možnost flexibilní pracovní doby
- Místo práce Praha 9 Horní Počernice, 1 stanice od Metra B – Černý Most
- Nástup IHNED, dle dohody
Strukturovaný životopis v pdf a motivační dopis zasílejte na email info@devcom.cz.
Úspěšnému kandidátovi společnost nabízí dlouhodobou perspektivu a zázemí dobrého kolektivu, dokonalé pracovní vybavení, zaškolení i průběžná školení.