careers-thumbnail

Asistent/ka prodeje – Back office

Stabilní a dynamická firma působící na trhu více jak 20 let, zabývající se výrobou zajímavých elektronických zařízení, nabízí různorodou administrativní práci ve firmě.

Koho hledáme?

Hledáme kolegu/kolegyni, kdo má rád komunikaci s lidmi a nebojí se obchodu, ve kterém se pečuje o dobré zákazníky. Spokojený zákazník je pro nás hlavním společným cílem. Tvým úkolem bude vytvořit skvělé back office zázemí pro naše obchodníky.

Náš nový kolega by měl být pohotový, samostatný a mít příjemné vystupování.

Jaká bude náplň práce?

  • Obchodní podpora pro stávající i nové zákazníky (telefon, email)
  • Příprava kalkulací obchodních nabídek pro schválení
  • Zpracování poptávek, nabídek a další obchodní dokumentace
  • Agenda asistenta/ky jednatele

Co od Vás očekáváme?

  • Komunikativnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
  • SŠ vzdělání Ekonomického směru
  • Základní znalost AJ
  • Řidičský průkaz skupiny B aktivní
  • Dobrá znalost MS Office(LibreOffice) – Word, Excel
  • Praxe z výrobní firmy výhodou

A co za to nabízíme?

  • Práce na plný nebo 3/4 úvazek nebo brigáda min 3x týdně dopoledne
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Různorodou, zajímavou, samostatnou a tvůrčí práci
  • Finanční ohodnocení na základě Vašich schopností a dosažených výsledků
  • Zajímavé pracovní zkušenosti v mezinárodní spolupráci (možnost využívat anglický jazyk)
  • Řadu zaměstnaneckých výhod
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Místo práce Praha 9 Horní Počernice, 1 stanice od Metra B – Černý Most
  • Nástup IHNED, dle dohody


Strukturovaný životopis v pdf a motivační dopis zasílejte na email info@devcom.cz.

Úspěšnému kandidátovi společnost nabízí dlouhodobou perspektivu a zázemí dobrého kolektivu, dokonalé pracovní vybavení, zaškolení i průběžná školení.